Casting do Mam Talent i to, co działo się po nim

Program Mam Talent był punktem kulminacyjnym w karierze Kamila Bednarka. Ze znanego tylko w regionie chłopaczka w krótkim czasie stał się muzykiem rozpoznawalnym w całym kraju. Po emisji odcinka castingowego z występem Kamila nadszedł boom na muzykę SGM oraz moda na reggae.

Na kilka dni przed premierą odcinka w telewizji, na profilu MySpace zespołu, zamieszczono wpis o treści: „Już w najbliższym odcinku Mam Talent – Kamil Bednarek z piosenką Kurta Nilsena „I” zrobioną na reggae. Podkład Szymon Chudy.
Utwór ten znajdzie się także na debiutanckiej płycie zespołu 🙂
Zapraszamy w sobotę (25 września) o 20:00 !

 

Przed występem, zaprezentowany został filmik, w którym Kamil opowiada o sobie. Oto jego (dokładne) słowa: „Nazywam się Kamil Bednarek, mam 19 lat. Ten program dla mnie stwarza możliwości tego, żeby po prostu zaistnieć gdzieś na scenie. Chcę bardzo nagrać płytę ze swoim zespołem i zarazić tą muzką publikę – całą Polskę.”

 

„Miałeś w tym głosie wszystko: słońce, męskość… dla mnie rewelacja. Nie słucham takiej muzy, ale od dzisiaj zacznę” – mówiła po występie Kamila Agnieszka Chylińska. Z kolei Małgorzata Foremniak zawzięcie odradzała Kamilowi pójście do szkoły oficerskiej (w krótkim „wywiadzie” wcześniej, wokalista wspomniał o tym, że planuje udać się do wojska). Kamil usłyszał od jurorów trzy razy „tak”, z łatwością przeszedł eliminacje i tym samym dostał się do kolejnego etapu programu wśród zachwytów jury oraz obecnej publiczności.

Na Interii pojawiły się piewsze artykuły o muzyku:
Bardzo wokalny „Mam Talent” (26.09.2010) Interia
Zespół Kamila z „Mam Talent” wydaje płytę (26.10.2010) Interia

Posted on Kwiecień 23, 2012, in Telewizja and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

