Finał „Mam Talent”, drugie miejsce Kamila i boom popularności

27 listopada 2010 roku, Kamil wystąpił w finale „Mam Talent”. Głosami widzów uzyskał 2 miejsce, przegrywając z Magdą Welc.

Wykonał utwór „Is This Love” z repertuaru grupy The Wailers (Bob Marley).

„Już wszystko o Tobie zostało powiedziane. Ja nie mam nic do dodania. Jesteś niesamowitym wokalistą, brawo.” – zachwycała się Agnieszka Chylińska.
„W internecie według statystyk pokonałeś Lady Gagę, Eminema… Ja sobie wyobrażam jak Eminem dzwoni do Madonny i mówi: ‚Who the fuck is this Bednarek?’. Rozumiesz. To jest fenomen! Ty wyrywasz Polskę z zaścianku.” – ekscytował się Kuba Wojewódzki. Rzeczywiście, kilka dni wcześniej zespół Star Guard Muffin, na MySpace był na 3 miejscu w rankingu popularności na świecie.

Wygrana Magdy Welc wzbudziła w internecie kontrowersje. Na wielu forach zawrzało. Userzy doszukiwali się spisku, ustawienia wyników przez produkcję show. Fani Bednarka nie mogli pogodzić się z wynikiem rozgrywek. Jednak jak okazało się niedługo potem, prawdziwym zwycięzcą, który odniósł na scenie muzycznej sukces, był właśnie Kamil.

 

 

W międzyczasie na Facebooku pojawiła się strona antyfanów Kamila Bednarka (zebrała prawie 19 tys. sympatyków). Pod hasłem: „Nie jara mnie Kamil Bednarek” rozpoczęła się produkcja i dystrybucja koszulek ze znanym sloganem. Frontman Star Guard Muffin obrócił jednak akcję na własną korzyść. Zaczęło się od założenia ‚nieszczęsnej’ koszulki na własny koncert. Wkrótce potem zespół dodał na tył t-shirtów napis: „SGM United” i wypuścił je do sprzedaży przez internet. Na aferze żerowały media i niedługo potem Kamil pojawił się na okładce młodzieżowego ‚brukowca’ Bravo. Podobne wydarzenia miały miejsce jeszcze kilka razy, do momentu, w którym zespół SGM na swoim oficjalnym Facebooku ogłosił, że odcina się od publikacji Bravo, z którymi nie miał i nie chce mieć nic do czynienia.

 

Artykuły na portalach:
„Mam Talent”: Zwycięzcą… (27.11.2010) – Interia
Trzy problemy „Mam Talent” (30.11.2010) – Interia
Kamil Bednarek podzielił użytkowników Facebooka (18.11.2010) – OchyAchy
Bravo nr 4/2011 (Kamil na okładce) – Bravo
RELACJA: Nie jara go Bednarek (13.02.2011) – T-Mobile Music

Posted on Kwiecień 23, 2012, in Telewizja, Wiadomości and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

