Półfinał „Mam Talent”

13 listopada 2010 roku, Kamil poraz kolejny wystąpił w jedenastym odcinku 3 edycji „Mam Talent”, czyli w czwartym z półfinałów show. Głosami widzów uzyskał 1 miejsce i trafił do finału programu.

 

Kamil Bednarek wykonał utwór „Tears in Heaven” Erica Claptona, którego cover znajduje się na debiutanckiej płycie zespołu Star Guard Muffin „Szanuj”.

Po występie Kamila, Małgorzara Foremniak zasiadająca w jury powiedziała: „Jak śpiewasz, widać to słońce, tę wodę, klapki, po prostu człowiek się rozmarza. Jesteś świetny, niebywale klimatyczny”. Słowa te wywołały niemałe zamieszanie na wielu forach. Treść utworu „Tears in Heaven” odnosi się bowiem do historii zmałego syna Claptona.

„Jesteś wyjątkowy, uwielbiam twój głos” – powiedziała Agnieszka Chylińska.

„Mam marzenie, że wygrasz ten program” – dodał Kuba Wojewódzki.

 

 

Artykuły na portalach:
„Mam Talent”: Czy Kamil wygra? (14.11.2010) – Interia
Finał „Mam Talent”: Typujemy! (27.11.2010) – Interia

Posted on Kwiecień 23, 2012, in Telewizja and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

