Kontrowersje w związku z udziałem w Bitwie na Głosy

26 stycznia, Kamil zamieścił oficjalne obwieszczenie, w którym wytłumaczył dlaczego zgodził się na udział w Bitwie na Głosy. Oto jego treść:

Ponieważ wielokrotnie pisaliście abym wypowiedział się czemu zgodziłem się wziąć udział w programie „Bitwa na głosy” – Na początku byłem trochę zaskoczony propozycją. Później przemyślałem ją sobie dobrze, obejrzałem kilka filmików z poprzedniej edycji i spodobała mi się koncepcja programu. Sami dobrze wiecie jak bardzo kocham muzykę – to jest całe moje życie. Niestety miałem operację i chwilowo nie mogę jeszcze za bardzo śpiewać ( jedynie pojedyncze koncerty – trasa nie wchodzi w grę), ale często powtarzałem w wywiadach, że chciałbym pomagać młodym muzykom. Sam dobrze wiem jak ciężko jest się przebić oraz być zauważonym. Jeżeli ktoś nie ma perspektyw do rozwoju, to stoi w miejscu, z czasem zapomina o tym, że ma talent, a na końcu się poddaje. Zasady „Bitwy na głosy” dają mi okazję, aby w jakiś sposób pomóc 16 – osobowej grupie młodych, utalentowanych ludzi. Podczas emisji programu kamery będą zwrócone głównie na nich. Być może ktoś z mojej drużyny dzięki temu zrobi karierę, komuś może się udać i dobrze wykorzysta swoją szansę. Ponadto ewentualną wygraną można przeznaczyć na jakiś cel charytatywny, co jest kolejnym argumentem na „tak”. Dlatego też ostatecznie zgodziłem się wziąć udział w tym programie. Osobom które uważają ze pomoc innym to „sprzedawanie się” proponuję przez chwile postawić się na miejscu ludzi, dla których to wsparcie może okazać się jedyną szansą…Pozdrawiam

Fanów zaskoczyły informacje o operacji krtani Kamila. Oto kilka wywiadów dotyczących przyczyn:
Kamil Bednarek: „Mogłem stracić głos!” (27.02.2012) – WP.pl
Flash Muzyczny – Bednarek mógł stracić głos (28.02.2012) – Onet.pl

Posted on Kwiecień 24, 2012, in Telewizja, Wiadomości, Wywiady and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

