Odejście Kuby Wojciechowskiego i zawieszenenie projektu Star Guard Muffin

3 lutego 2012 roku, basista zespołu Star Guard Muffin opublikował na oficjalnym profilu Facebook zespołu informację o treści:

Cześć, z racji, że dostaje dużo pytań związanych z moim odejściem z SGM, postanowiłem napisać coś w tym temacie.
W październiku 2011 roku z powodów osobistych ( życie osobiste, studia, inne projekty muzyczne itd.) podjąłem decyzję o odejściu oczywiście w przyjacielskich nastrojach ze StarGuardMuffin. Z racji, że mieliśmy już ustaloną trasę do grudnia i dwa koncerty na styczeń i luty to dokończyłem ją z chłopakami. Moja przygoda z SGM dobiegła końca, a w tym miejscu chciałem podziękować całej ekipie: Szymonowi, Maćkowi, Radkowi, Kamilowi za zajebistą 3,5 roczną przygodę, ludziom z którymi przez ten czas współpracowaliśmy (których lista jest tak długa, że nie wymieniam ich, żeby o kimś przez przypadek nie zapomnieć), oraz oczywiście osobom, które przez te 3,5 roku przychodziły na nasze koncerty. Mam nadzieję, że jeszcze zobaczymy się gdzieś na koncertach, bo nie mam zamiaru rezygnować z muzyki – jest ona całym moim życiem.
Pozdrawiam !!

Kuba Wojciechowski

Decyzja ta była niemiłą niespodzianką dla fanów Star Guard Muffin. Ci jednak, komentując wpis, życzyli Kubie powodzenia i szczęścia w nowych projektach.

 

26 lutego, pojawił się natomiast wpis Kamila, który był jeszcze większym zaskoczeniem:

Jak wszyscy wiecie Kuba podjął decyzję o odejściu ze Star Guard Muffin. Postanowiliśmy wtedy, że projekt SGM zostaje w takim razie zawieszony, gdyż bez Kuby nie ma SGM. Nie oznacza to jednak, że odcinam się i przestaję robić to co kocham. Potrzebuję jednak czegoś nowego. Jestem jeszcze młodym muzykiem i ciągle szukam nowych wyzwań, nowych rozwiązań i nowych pokładów świeżości. Długo zastanawiałem się w którym kierunku mamy iść, był nawet pomysł solowej płyty. Jednak po długich przemyśleniach postanowiłem, że musi nastąpić nowa era, nowa jakość. W związku z powyższym musiałem poczynić pewne bardzo dla mnie trudne kroki ( jak wiecie życie nie składa się tylko i wyłącznie z łatwych i prostych decyzji). Musi powstać nowy projekt, który będzie po części kontynuacją tego co robiliśmy z SGM.
Do nowego projektu nie zaprosiłem Szymona ( była to najtrudniejsza decyzja jaką musiałem podjąć przez ostatni rok). Nie oznacza to, że nasze drogi na zawsze się rozchodzą, może znów kiedyś zagramy razem jako SGM – kto wie ???
W nowym zespole zostaje ze mną Maciej i Radek. Znalazłem dwóch znakomitych muzyków, którzy podobnie jak my kochają reggae. Dochodzi do nas Piotr „Zwierz” Stanclik ( gitara basowa) oraz Piotrek „ Piter” Bielawski ( gitara).W marcu zagramy już pierwsze koncerty nowym składem. Mam nadzieję że przyjmiecie chłopaków ciepło ( są bardzo kreatywni i wiem, że razem zrobimy kolejny krok do przodu).
Co do płyty – postanowiłem, że jednak zostanie nagrana z nowym składem – na solową płytę przyjdzie jeszcze czas. Powoli pracujemy nad nią , chcemy aby była dopracowana pod każdym względem i postaramy się aby nasz nowy materiał ukazał się jeszcze w tym roku. Wierzę że nam się to uda !!!
Szymonowi i Kubie życzę wszystkiego najlepszego i wierzę że zrobią jeszcze dużo dobrej muzyki. Mam nadzieję, że podobnie jak ja oni również uważają, że przez czas wspólnego grania zrobiliśmy kawał dobrej roboty. Oceni nas historia … Pozdrawiam Kamil.

Nie wiem jak odczytywać słowa dotyczące nowego albumu. Skoro nie będzie to płyta solowa, a SGM jest zawieszone, to w jak w takim razie będzie ona sygnowana?

Posted on Kwiecień 24, 2012, in płyta: 2012 Jestem, Wiadomości and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Brakuje mi szymusia i kuby to juz nie to samo:-( ale muzyka kamila jest swietna mam tylko wielka nadzieje ze chlopaki powroca jeszcze kiedys w dawnym skladzie pozdrawiam goraco<3

Skomentuj

