Wywiad dla Hip-Hop.pl i na portalu Artelis

KrzyHu przeprowadził z Kamilem wywiad dla portalu Hip-Hop.pl
do obejrzenia tutaj

13 lutego pojawiła się rozmowa na portalu Artelis. Dowiadujemy się z niej, że prace nad nową płytą zostały odłożone na luty.

 

Poniższy cytat pochodzi ze strony http://www.artelis.pl a właścicielem praw autorskich do artykułu są opiekunowie portalu. Autor: Agata Jeruszka.

A.J. Jakie masz plany na 2012 rok?

K.B. Niedługo mam zamiar nagrać płytę. „Bitwa na głosy” również jest dla mnie ważnym etapem. W sumie fajnie byłoby to wygrać, bo mam fajny cel, na który przeznaczyłbym wygraną i przydałoby się wesprzeć też trochę moje okolice. W planach mam także koncerty. Być może pomyślę o powiększeniu zespołu.

A.J. A co ze stylem? W rozmowie z Arturem Rawiczem dla CGM wspominałeś, że chciałbyś zmienić styl na bardziej rootsowy.

K.B. To prawda, bo ja uwielbiam roots. Jednak mam świadomość tego, że ludzie potrzebują dużej dawki energii na koncertach. Reggae ma w sobie też dancehall, który kocham, ale roots faktycznie jest mi bliższy. Nigdy nie ukrywałem tego, że lepiej czuję się w wolniejszych piosenkach, bo tam mogę bardziej pobawić się głosem. Te kawałki uspokajają, a ja mógłbym przez cały koncert stać, patrzeć, bujać się i to zupełnie by mi wystarczyło. Dancehall za to daje dużo energii, bardziej można się przy nim zmęczyć…

A.J. Zaczęliście już nagrywać?

K.B. Jeszcze nie, dopiero w lutym będziemy zaczynać.

Posted on Kwiecień 24, 2012, in płyta: 2012 Jestem, Wiadomości, Wywiady and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

