Kamil na kanapie w „Pytaniu na śniadanie”

Filmik możesz obejrzeć tutaj.

 

„Zacznijmy od strony zdrowia. Pojawiły się informacje o operacji strun głosowych, którą przeszedłeś w zeszłym roku. Czy znów są jakieś problemy?” – zapytał Łukasz Nowicki, jeden z prowadzących programu.

„Nie. Wszystko jest dobrze. Miałem problemy na początku, bo ten głos był taki nie do końca pewny, łamał się troszeczkę, ale bardzo szybko wróciłem do zdrowia.” – zdementował ostatnie plotki Kamil Bednarek.

„Jak ty się tu znalazłeś? (…) Jak to szybko poszło od udziału w programie typu talent show i jesteś już w następnym programie, ale jako gwiazda.” – zauważyła Iwona Radziszewska.

„Nie lubię tego słowa: gwiazda. Źle mi się kojarzy. Ważne jest to, że możemy promować muzykę reggae, która w tym kraju moim zdaniem jest mocno potrzebna. Wydaje mi się, że na ulicach, patrząc na ludzi, brakuje im uśmiechu, brakuje im tego, by otworzyć się na drugiego człowieka, brakuje im takiego wzajemnego szacunku.” – zastanawiał się Kamil.

IR: „Skąd masz w sobie tyle optymizmu, słońca?”

KB: „Dzięki tej muzyce. Ona pomogła mi przetrwać jeden z najgorszych momentów w moim życiu. (…) Dodała mi energii.”

ŁN: „Jaka była cena popularności? (…) Co ze strunami głosowymi?”

KB: „To już tylko i wyłącznie moja wina. Nie zadbałem o to, by nauczyć się emisji głosu. Jestem samoukiem. Zbyt dużo koncertów, zbyt dużo wysiłku, zbyt dużo emocji, a ja nie potrafię się oszczędzać na scenie. To jest tak, że jak widzę ze sceny ludzi, którzy dają ci energię, to ona mnie nakręca.”

Posted on Kwiecień 29, 2012, in Telewizja, Wywiady and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

