Wywiad w Koluszkach – Play It Louder TV


„Koluszki to jest mój drugi dom.” – powiedział po koncercie w Koluszkach (10.05.2012) Kamil Bednarek w wywiadzie dla telewizji internetowej Play It Louder.
„Do tej pory przyjeżdżałeś tu ze Star Guard Muffin. Jak nazwałbyś teraz swój projekt muzyczny?” – zapytał reporter PIL.
„Bednarek. Tak jest najprościej.” – mówił muzyk. – „Ludzie, którzy szli na nasz koncert, mówili ‚choć na Bednarka’. Myślę, że to w pewien sposób ułatwi ludziom dostęp do tego [do muzyki, koncertów – przyp. red.]. Kiedy w oczy rzuca się wielki napis Bednarek, to komuś łatwiej dowiedzieć się o koncercie. (…) Nie jest tak, że ja chcę się jakoś od tego zespołu oddzielić. Traktuję go jako całość.”

Mówiąc o swoich najbliższych planach, Kamil wspomniał o koncertach, ale też o nowym wydawnictwie.
„Postaramy się ją nagrać w czerwcu, żeby móc ją wydać na wczesną jesień.” – zapowiedział nową płytę Bednarek. – „Nie jestem w stanie powiedzieć, czy to się uda. To wymaga trochę wysiłku. Nie wolno tego robić na szybko, żeby nie sprawić, że ta płyta będzie taka jakby na siłę – jest czas, wydajmy to, puśćmy na szybko. Chcę, żeby to właśnie był kolejny krok. Chcę pokazać, że ona się będzie różnić od tych poprzednich, bo tamte kawałki napisałem jak miałem 16-17 lat. A wtedy co ja tak naprawdę mogłem wiedzieć o życiu.”

Posted on Maj 20, 2012, in płyta: 2012 Jestem, Wywiady and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

