Premiera nowego singla Kamila Bednarka – Nie chcę wyjeżdżać

8 lipca 2012 roku, na youtube udostępniony został nowy utwór Kamila Bednarka – „Nie chcę wyjeżdżać”.

Utwór Nie chcę wyjeżdżać został udostępniony na platformie clipontheroad.com – umożliwiającej fanom muzyki współuczestniczenie w produkcji teledysku. Wspierając powstanie teledysku można legalnie pobrać plik MP3 z piosenką.

 

Według redaktorów portalu Wirtualna Polska, sekcję dętą do tego utworu nagrali muzycy brytyjskiego zespołu Zion Train, a w chórkach gościnnie wystąpiły siostra Kamila – Kornela Bednarek oraz uczestniczka „Bitwy na Głosy” i chórzystka Bakshisha – Monika Biczysko.

Posted on Lipiec 10, 2012, in płyta: 2012 Jestem, Wiadomości and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. PARĘ SINGLI Z NOWEJ PŁYTKI KAMIL Z ZESPOŁEM ZAPREZENTOWALI W ZĄBKOWICACH 14/07 NA KONCERCIE POZDRAWIAM

  2. Jak tylko usłyszałam tę piosenkę pomyślałam „skąd ja ją znam”… i za chwilę zaświtał mi Gentelman 🙂

Skomentuj

