Ukazała się płyta „Jestem…”

Dzisiaj miała miejsce oficjalna premiera płyty „Jestem”. Album do nabycia we wszystkich sklepach muzycznych na terenie Polski.

 

BEDNAREK
Jestem…
(LP)


Wydawca: Lou & Rocked Boys

Tracklista:
1. Think About Tomorrow 3:56
2. Jestem sobą (feat. Staff) 3:54
3. Światu brakuje troski (feat. Gutek) 3:59
4. Keep On Tryin’ 3:51
5. Dni których jeszcze nie znamy 3:20
6. Salut! 2:36
7. Chodź ucieknijmy … 4:15
8. Dla Ciebie 3:26
9. Revolution 3:42
10. Jest takie miejsce (feat. Dawid Portasz) 3:54
11. Fly Away 3:46
12. Nie chcę wyjeżdżać stąd 3:30
13. Cisza 4:29

Czas trwania 48:37

Posted on Listopad 28, 2012, in płyta: 2012 Jestem, Wiadomości and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

