Odwołane koncerty – wypadek Kamila Bednarka

13 marca br., Kamil Bednarek napisał na swoim Facebooku:

Z powodów zdrowotnych zmuszeni jesteśmy przenieść następujące koncerty:
15.03 Szprotawa – nowy termin 26.04
17.03 Sulęcin – nowy termin 28.04
22.03 Lublin – nowy termin 20.04
24.03 Wodzisław – nowy termin 21.04
Bilety zakupione nie tracą ważności. Za zaistniałą sytuację przepraszamy.

 

Godzinę później wysłał kolejną wiadomość:

Jestem …
Wczoraj miałem wypadek samochodowy. Droga była fatalna i wpadłem w poślizg uderzając w drzewo ale najważniejsze, że żyje. Cieszę się, że jechałem sam, moja mama chwilę wcześniej wysiadła z auta. Ja – jestem cały poobijany, ale mam nadzieję, że szybko wrócę do zdrowia. Już nie mogę się doczekać, kiedy zagram kolejny koncert – do szybkiego zobaczenia.
Pozdrawiam Was wszystkich !!!

 

 

Trzymamy za Ciebie kciuki i życzymy szybkiego powrotu do zdrowia!

 

 

Artykuły na portalach:
1) Kamil Bednarek miał wypadek bez prawa jazdy. Artysta odwołuje koncerty. – (13.03.2013) www.24opole.pl
2) Kamil Bednarek miał wypadek. Nie ma prawa jazdy – (13.03.2013) opole.gazeta.pl
3) Kamil Bednarek miał wypadek samochodowy. Uderzył w drzewo – (13.03.2013) www.auto.dziennik.pl
4) Kamil Bednarek miał wypadek – (13.03.2013) www.muzyka.onet.pl
5) DRAMAT! Kamil Bednarek MIAŁ WYPADEK! – (13.03.2013) SE.pl
6) Kamil Bednarek miał wypadek pod Brzegiem. Kierował autem, choć stracił prawo jazdy – (13.03.2013) – www.nto.pl
7) Kamil Bednarek miał wypadek samochodowy! Przy okazji wyszło na jaw, że… – (13.03.2013) Plotek.pl
8) Kamil Bednarek miał wypadek! – (13.03.2013) Kozaczek.pl
9) Bednarek miał wypadek. Jechał bez ważnego prawa jazdy! – (13.03.2013) Pomponik.pl
10) Kamil Bendarek miał wypadek. Najbliższe koncerty odwołane [AUDIO] – (13.03.2013) Eska.pl
11) Bednarek miał groźny wypadek – (13.03.2013) www.cgm.pl

Posted on Marzec 14, 2013, in Wiadomości and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Biedny Kamilek😦😥 Mam nadzieję, że szybko wyzdrowieje🙂
    Trzymajmy kciuki!😉

Skomentuj

