Piąta rocznica Star Guard Muffin

Gdyby Star Guard Muffin nadal istniało, to dzisiaj zespół obchodziłby swoją piątą rocznicę.

Star Guard Muffin

Kamil Bednarek
źródło: RRR.com.pl

 

Post Piotra Eliasza na forum Trumpeters.pl:

Kamil Bednarek

 

 

O początkach SGM Kamil opowiedział w wywiadzie dla Gazety Akademickiej z Zamościa:

„(…) poznałem muzykę reggae i kiedy słuchałem jej już około roku, napisałem pierwszy prosty tekst „Każdego dnia”. Założyłem zespół StarGuardMuffin, a dziewicza próba odbyła się 21 kwietnia 2008 roku. Pamiętam ją dokładnie. Zagraliśmy pierwsze dźwięki, to była taka radość! Po prostu nie do opisania!

 

Co w ciągu tych pięciu lat m.in. osiągnął Bednarek?
• nagranie dwóch pełnowymiarowych płyt i dwóch EPek
• sprzedaż ponad 150 tys. płyt (3x platyna za „Szanuj”, 1x platyna za „Jamaican Trip” i 1x platyna za „Jestem…”)
• zagranie niemal 300 koncertów w kraju (+ występ na Jamajce)
• 640 tys. fanów na Facebooku
• perspektywy dalszego rozwoju… 🙂

Posted on Kwiecień 21, 2013, in Wiadomości and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

