Występ podczas promocji książki Salewicza o królu reggae

8 sierpnia br., Kamil Bednarek wraz ze swoimi menadżerami wziął udział w konferencji promującej nową książkę o królu muzyki reggae – Bobie Marleyu. Autorem publikacji jest Chris Salewicz.

Oba zdjęcia pochodzą z Oficjalnego konta Kamila Bednarka na Facebooku

Kamil Bednarek

Kamil Bednarek i Chris Salewicz z książką „Bob Marley. Nieopowiedziana historia króla reggae”.

Kamil Bednarek

Wraz z menadżerami. Od lewej: Wojtek Wojda, Aneta Wojewódzka.

 

Kamil śpiewa „Three Little Birds” The Wailers.

 

Utwór promujący książkę w wydaniu limitowanym z płytą:

Posted on Sierpień 14, 2013, in Wiadomości and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. „Bob Marley jest dla mnie przykładem człowieka, dla którego to dobre serce i silna wiara, a nie sława czy świat materialny są w stanie jednoczyć ludzi oraz budzić w nich pozytywne emocje. Szczerze polecam! ” ~ Kamil Bednarek
    o książce 🙂

  2. Jak myślicie, kupić ją sobie ? 😉

  3. Ja kupiłam, jestem w trakcie czytania i jak na razie mi się podoba 🙂

  4. Czy ktoś z Was czytał wcześniej Catch a Fire i mógłby porównać obie książki? Czy warto (po uprzedniej lekturze CaF) kupić także tę nową biografię?

  5. Jutro ją będę miała 🙂

  6. Heh, wczoraj sobie kupiłam, jestem już na 60 stronie. Książka bardzo ciekawa i fajna. Polecam!

Skomentuj

