Pajujo feat. Kamil Bednarek – „Nie zatrzymasz miłości”

Tak naprawdę nie ma przeznaczenia, wszystko się zmienia
Każdy dzień przybiera nowy sens, liczy sie chwila.
Czas przemija – lata uciekają, jest coś a potem tego nie ma
Nim wejdziesz na górę – to ściągnie cie ziemia

Mam jedno małe marzenie – Mam kilka niezałatwionych spraw
Mam chęci by coś zmienić – Ale czasu brak

Nie zatrzymasz miłości – ona rodzi się w nas
Nie zatrzymasz miłości – miłość zatrzyma czas
Nie zatrzymasz miłości – ona rodzi się w nas
Nie zatrzymasz miłości – bo miłość zatrzyma czas

Budzik tyka – tyk tyk – a czas umyka
Budzik tyka – tyk tyk – nie oglądaj się wstecz
Budzik tyka – tyk tyk – a czas umyka
Budzik koło zamyka – Budzik wyznacza rytm

Kamil Bednarek :
Nie zatrzymasz miłości – czas ucieka
Konsekwentnie przyjmujesz swój ból
Nie zatrzymasz miłości – czas ucieka
Eutanazją myśli przyspieszam puls
Biegnie do ciebie ostatkiem mych sił
Ostatkiem tchu…czuje to, mimo że jej nie ma tu

Mam jedno małe marzenie – Mam kilka niezałatwionych spraw
Mam chęci by coś zmienić – Ale czasu brak

Nie zatrzymasz miłości – ona rodzi się w nas
Nie zatrzymasz miłości – miłość zatrzyma czas
Nie zatrzymasz miłości – ona rodzi się w nas
Nie zatrzymasz miłości – bo miłość zatrzyma czas

Posted on Grudzień 12, 2013, in Featuringi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

